Известие

Collapse
No announcement yet.

замяна на маркуча до дебитомера

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • замяна на маркуча до дебитомера

    Колеги,имам идея да заменя маркуча между дебитомера и дросела с комбинация от тънкостенна тръба и силиконови снадки,както е направил колегата в тая тема:

    http://http://clubalfaromeo.com/foru...t=27072&page=2

    Та,ще се мъча да гоня подобен резултат.Искам обаче да питам следното.Оригиналната тръба се стеснява постепенно от дросела към дебитомера,а тука е заменена с тръба,която е по-тясна почти по цялата дължина.То няма и как да стане по друг начин-мислите ли,че такова стесняване ще има някакъв негативен ефект върху двигателя?

  • #2
    Що се занимаваш с глупости ми не си земеш едно Самко 45 градуса 2.75-3.75 за 75 лева.Силиконово и армирано за 20 бара.
    И като измайсториш намисленото дали ще ти хареса облика под капака?
    Що требе да ни е лесно като може да ни е трудно?
    155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
    1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
    GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
    ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

    Comment


    • #3
      Ами да де,аз това искам да направя,само че няма такова точно самко с разклонения за моторчето за празния ход и за картерните газове.Затова май трябва да се прави някаква комбинация.Как ли не съм го мислил...Можеш ли да ми го покажеш това Самко,за което говориш,колега?Приемам всякакви предложения.

      Comment


      • #4
        Аз съм му нправил дупка,хубава,красива дупка и от магазин за железария съм взел 20мм с двустранна резба,коляно и много голяма и тънка гайка(незнам как им се вика на тези неща)никелирани са абе красота!
        Размера им 3/4 ли беше,Абе не ги разбирам.
        А маркуча от сепаратора направо го хвърляй!Да не си посмял да дупчиши за него.
        155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
        1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
        GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
        ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

        Comment


        • #5
          Добра е идеята,на мене също ми беше хрумнало нещо подобно,но се опасявам,че няма да го направя както трябва и ще дърпа въздух от там.Но между другото,писах във форума на AXM-auto и се оказа,че ги имат оригинални тея маркучи и не са 114 лв както ми казаха преди време а 82-3 лева.Сега ги питах пак да проверят да няма грешка и ако е същия маркуч май ще го купувам...

          Comment


          • #6
            А Самкото е 75.Кое се опасяваш дали ще направиш?
            Една дупка едно колянце една тръбичка и гайка.По 50 стотинки са трите-1.50.
            155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
            1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
            GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
            ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

            Comment


            • #7
              Ето малко нагледна информация за какво става дума ,само колегата да не ме подгони после за авторски права.
              Attached Files
              155 2.0 16v МY95 Sport

              Comment


              • #8
                А е тва е.Само дето тука съм още с правото маркуче за стъпковото моторче.Аркан изрови един нов оригиналдъ и от месец съм с него.
                155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
                1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
                GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
                ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

                Comment


                • #9
                  А аз се чудя каква е ползата от маркуча за картерните газове и кво ще стане ако го запуша
                  EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                  EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                  NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                    А аз се чудя каква е ползата от маркуча за картерните газове и кво ще стане ако го запуша

                    Вентилацията се нарушава,вместо картерните газове вакума да ги дърпа,сами си "ходят" на вън.Това според мен не е много удачно.И другото е че замърсяваш природата,а третото е че ако не нагласиш хубаво мъркуча да "духа" на вън,винаги ще миришеш на пушена скумрия


                    Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

                    Comment


                    • #11
                      Аз си милсля да го запуша към маркуча на дебитомера и към сепаратора ,абе пълна изолация примерно
                      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                        А аз се чудя каква е ползата от маркуча за картерните газове и кво ще стане ако го запуша
                        Еми да ти кажа,аз понеже не му разбирам напълно логиката да бъде вкаран точно там,мисля,че не трябва да се бута.Иначе май повечето колеги за го изолирали това.Иначе доколкото знам,ако премахнеш вентилацията на картера,се повишава налягането и вероятно температурата вътре в двигателя,което не е много добре,а и май води до повишен разход на масло.Което значи да ти гори равни части масло и бензин
                        Last edited by Dimicha; d.m.y г., 19:44.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
                          Еми да ти кажа,аз понеже не му разбирам напълно логиката да бъде вкаран точно там,мисля,че не трябва да се бута.Иначе май повечето колеги за го изолирали това.Иначе доколкото знам,ако премахнеш вентилацията на картера,се повишава налягането и вероятно температурата вътре в двигателя,което не е много добре,а и май води до повишен разход на масло.Което значи да ти гори равни части масло и бензин

                          Значи че при лоша вентилация,този "мазен" дим,вместо да бъде засмукан от мотора и изгорен в цилиндрите,остава вътре в мотора.Той пак ще излиза през маркуча,защото има някакво налягане създавано от буталата при движението им,налягане от компресията която преминава между буталото и ризата,от клапаните.Този "мазен" дим,цапа всичко в мотора,защото полепва навсякъде.


                          Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

                          Comment


                          • #14
                            А защо са го сложили след дебитомера?Не бърка ли така аритметиката въздух/бензин?

                            Comment


                            • #15
                              Ето колеги да обясним подробно ,значи картерните газове са нещо което трябва да излезе на вън ,или с една дума извън мотора ,като изгорелите газове.Преди много години е установено ,че вместо да се издухват ,в околната среда е желателно да ги отработва мотора,като при ладата ,и маркуча да влиза в въздушния филтър,но става дума за нови мотори ,които имат слабо под бутално налягане.Значи обяснявам подробно ,под буталното налягане е точно това което пропускат сигментите ,при работа на мотора ,и вредните изпарения на маслото при загряване,значи неможе да бъде запушено защото ,ще създава вредно налягане в мотора,но понеже съдържа все още сурови бензинови пари е по добре да ги отработва мотора отколкото да бъдат издухвани в атмосверата ,говорим за коли от старо поколение без оглед за околната среда,защото колите от ново поколение с оглед за намаляване на вредните емисии отработват повторно дори и изгорелие газове ,чрез клапана ЕГР, които имат. Значи ,ако мотора е в рамките на допустимите норми и не изгаря масло което прониква в горивната камера през износените маслени сигменти ,нормалното положение на картерната вентилация е да я отработва мотора ,ако мотора е заминал и картерното налягане е високо тогава решението за това е нови бутала или поне сигменти ,но не и изваждане на картерната вентилация. Запушване е недопустимо ,защото мотора трябва да диша и ефекта е същия все едно да запушиш аспуха. Изморих се да пиша и ако има въпроси ще ви отговоря в следващия пост,очаквам номинации за оскар или поне нобилова награда, защото изписах повече от половината клавиетура.
                              155 2.0 16v МY95 Sport

                              Comment

                              Working...
                              X